Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Friday, March 11, 2011

11 March 2011, Friday

hari ini,hari yg mengejutkan aku... nak tahu kenapa? sbb tdi, dlm pkul 8lebih (mlm) telah terjadi sesuatu peristiwa yg aku tak sangka di rumah aku pd hari tersebut,dan pada waktu tersebut... aku hairan kenapa kakak2 jaja dan jaja dtg umh aku? sedangkan mlm ni aku xbuat ape2 majlis pun... tiba2, kakak2 jaja nk jumpa dgn umi dan abah aku... aku pun berasa pelik ar.. lps tu, mereka pun masuk ke dlm rumah aku dan dijemput duduk.. kakak jaja pun ckp " sebenarnya kehadiran kami bertiga ini ingin penjelasan  dri ank makcik, syazrin(aku lah tu) bahawa jaja dia ada beli handphone tak dgn ank makcik?"

berlakulah pertengkaran diantara: umi aku, abah aku, kakak2 jaja, jaja, aku Dan Pihak Polis(kwn ayah aku)
aku baru tahu yg jaja tu mencuri duit ayah dia untuk membeli telefon bimbit dgn abah aku... dan mulai hari ini, abah aku xbgi aku berkawan lgi dgn dia dan tidak membenarkan aku ada apa2 hubungan lgi dgn dia... klu aku berkwn jgk dgn dia, abah aku akan mengambil bodyguard tuk aku... haish, malangnyer nasib aku... kenapa lah aku ada kwn jenis gini?

*Disebabkan dia lah, aku pnya ***
haish, aku pun xbolehlah salahkan dia... biarlah...

4 comments:

Nik Anura Safiya said...

seriously adik ? btul ka jaja mcm tu ? sie ko syazrin

Nur Syazrin said...

hmmm, yes kak... syazrin pun xcayo jgk ar... baru mlm jumaat jah tau, sbb kakak2 dia dtg umh syazrin nk tahu kebenaran etep..

Nik Anura Safiya said...

sie ko syazrin . sabar je lah .

Nur Syazrin said...

hmm... sbar doh kak nura..^^