Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Thursday, June 09, 2011

sekarang dah pukul 1:00pagi~

hais,, salam semua... dah tidur erk? hehe, hmm... xnak kacau korang tdur lah cmtu gak...hehe, goodnite and sweetdreams ya...

aku nih skarang dah pagi, nape lah mata aku nih xboleh tutup erk? slalu boleh tutup...tp,ari nih xleh nk tutup pulak...!! hais... ape yg aku tgh fikirkan lah pagi2 buta nih?? ade kwn aku ckp (Masturina), aku rindu kan dia hahah... mungkin! sekarang pun aku xlena nk tidur....*senget
hehe, dan Masturina ckp aku runsing k0t psl dia berkawan dgn hmmm...*** IMPOSIBLE!, aku runsing psl tuh... dan Mas ckp dia nk syg kan hmmm**** sbgai kwn jer~.... biler aku tgk huruf " syg" aku rsa lain, hmm...npe erk? entahlah,, dan aku bgtau kat dia yg aku mmg xkesah ar dia nk ape...aslkan aku malas nk bergaduh dh dgn sesiapa pun...ermm!

-K, i will try my best to close my eyes and sleep...~  Good9 semua,sy syg kamu semua...hehe *))

0 comments: