Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Monday, June 06, 2011

About my bf ~

hmm... ape nk cite erk psl dia? okay..meh aku cite sikit psl dia...
Nama dia  *TUT*haha,(biarlah Rahsia ye)..age same dgn aku... tnggi? hmm,,dia tinggi drpd aku...dia lah tuh.haha, kacak? boleh lah, sbb ramai yang cakap macam tu.. huhu, ape lgi erk? dulu dia ade gf,skarang dh ptus...eX-gf dia tingkatan 2, dan skarang dia dh berbaik semula dgn eX-gf dia..hnya sebagai kwn jer... dia tnya aku,adakah aku akn marah jika dia berkwn dgn eX-gf dia.. aku memang xkesah pun dia nk berkwn dgn siape2 pun...
skarang aku rasa bahagia ar dgn dia...huhu... *senget
sayang pun ade, rindu pun ade...hahaaa... memang slalu lah berjumpa, sbb rumah dia dgn rumah aku xlah jauh sangat... boleh berbasikal or jalan kaki jer...hehehe..
     hmmm...... ape lgi erk??? nk kata romantik,, memang ade lah....hahaa... kadang2 bila jumpa dgn dia... rse malu jgk la... hahaha...nk tau x nape? aku pun xtau... hahahaa..kitaorg meme slalu chat dlm facebook and jrg2 msj( bukan terlalu jrg lah)
    hmmm...ape lagi erk? klakar? memang sangat klakar... haha, kdg2 rse mcm saat sedih boleh jdi happy giler....hahaha... *senget
kadang2 aku n friends kat rumah aku akan bermain badminton ar... dlm pkul 5:30ptg dh kuar dn main ar.... hahaha... dan kdg2 kitaorg akn berlawan lah sama-sama.... hu! memang satu hari xleh xmain badminton...hahha, kecuali hari hujan ar....
hais,,,
Xtau dh nk ckp aper dh..yang aku syg skarang ialah dia...hahha...

 I Love You 4Ever and Ever~ <3
hahahaahaa

0 comments: