Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Friday, April 22, 2011

Miss you again!! Really killing me!

寂寞寂寞就好!




when you get one thing that you really want, after get what also can say! but you never think others feeling!


我现在的日子已不是以前的日子, 虽然已经和所有人和好但我还是不开心!因为我已失去你~ 算了吧! 我只好祝福你!我现在的快乐一切都是伪装,我以前的快乐再也不会回来了! 我希望你能得到幸福! 我的快乐不会回来了!!!!!
除非我找到另一位让我觉得比你好的!!!

0 comments: