Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Friday, April 08, 2011

4/4/2011~8/4/2011 PKBM Camp (best memory)

salam semua...:)

dah seminggu lebih aku tak updated blog aku... nak tahu tak sbb ape aku  tak updated....?
sbb aku pergi kem kat Kem Desa Pahalawan,ada kem PKBM( persatuan kadet bersatu malaysia) peringkat Negeri Kelantan (8SSD)...letih gila kem tu tp seronok lah sngat2, sbb seramai 24 buah sekolah yang menyertai Kem tersevut termasuklah sekolah kitaorang (SMJK CHUNG HWA) ...

aktivi-aktivi:
1. kawad (kalah)
2. Pandu arah (sesat)
3.merentas halangan (kalah)
4. menembak (kalah)
5. Malam Akrab (menang number 1)
   tema: koir(1 Malaysia)
haha, yang paling best ialah dapat kawan baru dari sekolah SMK Tok Janggut dan skolah lain... haha, nama skolah dah xingat...
ade seorg kwn dia skarang ni F5  yg sngat sporting, best, lawak, mmg best lah katakan... kitaorg pnggil dia Mok, dia pnggil kitaorg Udoh..haha, klakar pun ada jgk saat dgn dia... ahaha,

pengalaman sy:

selama seminggu kami disitu,dan sy ingin lg dtg jika diberi peluang lagi...
masa penutupan PKBM Darat Peringkat Negeri Kelantan tamat kami bersalam-salaman dgn Mok dan peluk dia buat kali terakhir ... msa tu mmglah sngat sedih, k,Nura nangis msa tu... mmg sedih lah siapa yg dtg ke kem  tu...haish, ape nk buat..? Truk pun smpai dan kami bergegas kemas brg dan meneruskan perjalanan dan tiba-tiba  tayar yag kami naiki itu pancit kat atas jambatan Wakaf Che Yeh! = ='
haish, lps tu, aku pun telefon ar kat abah aku sruh dia mari ambik aku kat situ.... semasa abah aku smpai, truk skolah Kota Bharu pun smpai... aku pun xtahu lah ape yg terjadi selepas itu..haha, sbb msa tu aku dah balik,...haha...

itulah peristiwa menarik  aku selama bersama mereka yg tersayang*))

0 comments: