Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Saturday, September 08, 2012

Nothings happen :)

sorry, i also dunno how can this picture become like this ..







Mula2 aku dgn Tasha kurang bertegur sapa . Aku baloh dgn dio ats sbb dio kutuk2 aku oyk aku xpndai pakai and koya berfesyen. .WTH . yg lepas tuh dha lepas . aku dha maafkn dia and then skrang aku dgn Tasha bukan lha kwn baek sgt, hnya kwn sekelas . . :) Then, dtg pulak Jaja yg aku kurang tegur sapa jgk. Dia dtgkn masalah dlu dgn aku and berlaku lha pembalahan antara aku dan dia smpai lha suatu hri mse pjpk dia dtg and FTF secara baek and aku trima jew but not be friends at more. . Skrg aku kurang baek dgn Eevon, aku hrp kita smua mcm dlu xpenah gduh2 pung ' Allah always said, , this everythings happen on me have a reason. . Allah nk tnjuk aku supaya BERSABAR dan sekarang Allah tgh menguji aku . Alhamdulilah. . Then Xinyi,Engwen,Wein Qii, Xin May aku xtegur sapa dha. . i hope u all stay happy and good luck in ur future . . . If u say I 'belik' the story , its up to u ! now u let u see what i in chatbox msj with eevon. . Sumpah demi Tuhan/ Allah aku xpenah bgtahu or tnya or bgtahu kat spe2 pung yg korang nk g katok aku ! !
--> Korang pergi lha tgk msj/ chatbox dalam fesbuk tuh aku xpenah gtahu cmtu pun. . :'(

u know friends ? aku menangis bukan krna aku tkut or aku salah . . it because i scared that i will not become ur friends ady . . Bukan aku lapar kasih sayang kawan. . And bukan aku nk amek perhatian sruh korang berkawan dgn aku. . Untuk pengetahuan korang, dlu gduh dgn jaja , baek dgn aku. Then, skrg gduh dgn aku, baek dgn jaja ! Hope u pilih kwn yg btul . . harapan aku tuk kali terakhir ialah , biar pun kita jarang nk bertegur sapa, aslkan jgn kita bergaduh hnya perkara yg kecil ini . .

THE END WITH A TEARS FRIENDS:'(


0 comments: