Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Monday, September 10, 2012

My Own Tears .


Assalamualaikum blog . acu tgk gmbr tuhh , cantik kan walaupun simple daripada SEORANG SAHABATKU ( Qii ) . . Dia Baek sgt dgn aku, dia mudah faham perasaan aku, apa yg dia suka and aku suka kebanyakannya byk sama. . Hangout jew kerja kita org dlu, , Study pung. . Buttt. . . now she is gone in my life. . u know why ? walaupun dia ada ditepi tempat duduk aku , tapi dia xpernah nk faham perasaan aku skrg, dia xpernah nk cuba percaya kata2 aku, dan dia xpernah nk jaga hati aku skrg . . Aku sedih sgt lepas bergaduh dgn diaorg , setiap mlm aku slalu tgk surat dan ucapan yg dia tulis bagi aku. . aku hargai sgt ada kwn mcm dia dlu, gmbira sgt knl dia. tapi Allah suruh aku bersabar dgn apa yg terjadi. . GoodBye Bestiee. . Walaupun Jauh kita hendak berkawan ,tapi aku rasa kosong keadaan tanpa dia sorg jew. . begitu besar perasaan aku dekat dia, aku pun xtahu kenapa ! :')



0 comments: