Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Thursday, September 15, 2011

Operation time :(

Salam smua pmbaca blogger yg setia.. Kelmarin saya telah bertolak ke Kuala Lumpur secara tertibe je lps balik skolah.. lepas balik skolah, my cousin tlah dtg, dia sruh sy cepat kemaskn pakaian dn sruh sy prgi KL untuk buat pembedahan..semasa perjalanan ke KL,sy telah tertdur dlm kereta hinggakn telefon sy berbunyi pn sy xsedar.. hmm.. i wanna say sorry to my friends who call me and mesej me and i never reply ur mesej.. and to my special people, sorry too :)

dalam pkul 6:15++ ptg, sy tiba di hospital, semasa tiba disana sy berasa sngat gementar dn sngat takut... dgn adanya my cousin, perasaan sy semakin berkurangan.. Kini, semalaman sy telah terlantar di hospital, dn pd pkul 8:30++ mlm,, sy telah dimasukkan ke-dlm bilik pembedahan,, dn my cousin,k.su telah menunggu sy sehari suntuk... akhirnye dlm pkul 4pagi, pembedahan sy sudah tamat! alhamdulilah, sy selamat! 

* saya sayangkn awak, saya tak nak kehilangan awak pun, sekali pun saya tak nak! semasa saya sakit, saya ingin sangat awak temani saya, Tp... saya tahu, awak tak boleh, saya tak salahkan awak pun! saya betul2 rindukan awak sewaktu saya sakit <3*

0 comments: