Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Monday, September 19, 2011

Doa Seorang Kekasih Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan, Dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatiku dengan hatinya, Titipkanlah kebahagiaan. Ya Allah, ku mohon, Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku..

hais.. NOT IN MOOD TODAY~:'(
Very not in mood...
Seandainya kita dicipta untuk menjadi satu, pastu suatu ketika kita akan bertemu. Namun seandainya kita dicipta untuk tidak bersatu, walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaanku...
NAK NANGIS RASE....NAK NANGIS KUAT2, NAK MENJERIT KUAT2,
andai itu yg terbaik untuk diriku dn dirimu, aku snggup brpish dgn dirimu..walaupun aku msih sygkn dirimu... Mungkin kita xmngkin brsma lagi,, dn mngkin tkdir mnentukn kite untuk tdk brsma... tp, aku ingin kau tau yg aku sngt2 mncintai dirimu dn aku sngt menyanyangi dirimu DAN aku berjnji yg aku xakn mngantikn tmpat Mu untuk diriku,wlaupn dia bnar2 mnyanyngi driku ini..~!!

0 comments: