Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Friday, December 28, 2012

2013 is coming soon :)

Assalamualaikum blog . harap blog sihat :) heee , sy alhamdulilah , sihat jew . meh nk dgr cite drpd sy :) hah! duduk-3 ! :D  *UPIN&IPINVERSI* hahahaha.

2013 is coming , Nur Syazrin new life is coming, SPM 2013 is coming, Busy of me is coming .blablablaaaa~ All is coming soon . Right ? :) taun ni mmg aku dha byk giler berubah , a'ah . btul . xcaye ? haha, bia lha xcaye , :( btw just family know my attitude were changed , Alhamdulilah .syukur :)

SPM result ? huh! blum exam SPM 2013 lagi, dha pikir psl result kan aku niey ? hehe . excited sgt nk tahu psl result , and i wish Note 2  is mine , ---> coming soon <----
haha. S3 , blekbeghi (blackberry laa) haha *perkataan itu adik angkat aku nama ainggg ainggg yg gtaw * ily aingg ainggg :* .OKAY! smbung citer takdi, heee. Opsss* yeah! i'm now is starting my studyyyyy (Y) good Job ! Good Luck ! Jia You ! Gambateh ! lagi-3 ? hahaha. okay , stop kidding like this Rin ! please focus for ur studying And i (blog) wish you Good Luck And May Allah Bless You . And remember to SOLAT :) and pray for Allah untuk kejayaan Anda syazrin ! Aminnn . InsyaAllah , Now , I'm form 5 students ! wahh! Dah jadi ank dara dha aku niey . heeeee. dha besar dhaaa . cepat kan masa berlalu , tip top tip top ,aku dha form 5 . macam baru form 3 -.- hahahaha. *gurau saja* life must happy .

And about friendship , heeeee. hmm :')
just Allah know how my feeling right now, however , i dont care! my mum asked me " life must go on dear" kau mesti belajar bersungguh-sungguh, jangan pernah kau hiraukan yang sedang membenci kau semata-mata kau pndai or kau lebih daripada diaorang . kau buat hal kau , dia buat hal dia. and form next year , aku dha xjoin dha about party ? hangout? or whatever things . i just hangout with my family :) i hope . Father and mother ILY --> FAMILY :D

thanks 4k4 friends , sudi jadi kawan aku buat setahun , walaupun ada yang diantara kita happy & unhappy with or without gaduh-2 . kan ? betul kata pengetua , aku berasa nk gelak sbb hal yang remeh-temeh kita sanggup bergaduh & bertengkar dlm kelas . snggup smpai diantara kita yang nangis , :') kan ? hope tak akan jadi macam itu lagi .hohooo. For malay friends, aku minta maaf kalau aku ada buat korang terasa hati ? or tersentap dgn korang tetibo , Maaf zahir & batin :') Friendship never died kawan !


* I wish my friends 4k4 Good Luck for your's SPM candidate , kita akan berjaya bersama-sama :) InsyaAllah , AMinnnn aminnn :) *


0 comments: