Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Thursday, July 12, 2012

Perpisahaan t'lah berlaku antara kau dan aku :'(


Assalamualaikum blog ! tjuk kat atas ni pun dha taw ape yg aku nk gtaw an! s0, b'akhir lha hbngn aku dan capital ' F ' . . walaupun perit nk trima kputusan ini, tapi Allah pasti tnjuk-kan jln yg baek tuk aku dan dia . .akusayangkamuhanyasampaidi'sinisahaja :'(


Tiap mlm aku slalu akn terjaga and akn slalu tengok kt f0n , , se0lah-olah kamu akn hntar msj ucp slmt mlm kat aku! tapi , aku lupa yg aku sudah xada ape2 dha dgn dia . . I'm sorry for my keputusan capital ' F '
--> segala kenangan yg t'lah kita sama-2 lalui, sgt lha manis . . aku b'trima krna t'lah menjaga aku dgn baek slma 1 tahun 6 bulan 16 hari * * . .14.4.2011 sehingga 30.6.2012 . .

# ALL ITS OVER ! :'(

0 comments: