Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Sunday, December 11, 2011

saat aku tanpa dirimu.

Assalamualaikum,

semakin hari semakin sunyi :(
saya memang susah untuk trima awk sbgai kwn sy . sy tau , biarpun hadirnya hnya seketika n sekadar teman sementara... sy patut bersyukur dgn kehadiran awk kerna barangkali melaluinya lah kite mengerti apa itu . Tapi! saya memang xboleh! Xboleh!!! Please laa, saya memang nk jumpe awk sgt2 , talk with u , kisses with u , peluk awk , and EVERYTHINGS yang pernah kite buat semasa bersama dahulu . awk~ saya dah xsnggup nk tnggu 2 tahun lagi sedangkan 2 tahun ini kite sbagai kwn? Please la .. Saya xakan trima . :(
setiap hari sy renung2-kn gmbar awk dalam bilik Dan saya setiap hari/setiap mlm tdur lwat hnya mkirkn awk sorg je.

*p/s I really miss u n0w.

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

0 comments: