Get your myspace counter

Pembaca Bloggerku yang setia

Tuesday, February 01, 2011

Ya Allah, 
Kau kebalkanlah imannya, 
Kau peliharlah kelakuanku, 
cegahlah aku daripada menjahanamkan jalannya ke syurga,
 jangan Kau biarkan nafsu kami terliur,
 awasilah pandangan mata antara kami, 
jadikanlah kami pasangan yang terpelihara, 
semoga ribuan batu yang menjarakkan kami sejauh ini, 
hikmahnya untuk mencegah kami dari dosa, 
Ya Allah, peliharalah daku, peliharalah bakal suamiku, 
peliharalah kami daripada segala perbuatan maksiat, 
aku ingin sucukan diriku untuk-Mu, 
aku ingin sucikan diri ini untuk bakal suamiku, 
jadikanlah aku seorang wanita, 
seorang perempuan yang mulia khusus untuk bakal suamiku, 
dan jadikanlah bakal suami ku seorang lelaki yang beriman , 
yang mampu menjaga aku,
 masa sakitku, masa senangku, 
yang mampu menjadi imam dalam masjid yang bakal kami bina, 
awasilah perasaan kami YA ALLAH, 
semoga bakal suamiku mencintai-Mu lebih daripada dia mencintai aku, 
berbanding seluruh perasaannya padaku

0 comments: